Na nákupu

10. března 2017 v 13:30 | TM |  Obrazem i slovem
Naprosto zásadním sektorem hospodářství jsou dle mého názoru služby.
Ti, co pracovali nebo pracují v denodenním kontaktu se zákazníkem, vědí své. Domluva to není vždy jednoduchá, pracovník nehodlá za tu almužnu, co bere, předvádět v zaměstnání světoborné výkony. Zákazníci jsme všichni. Je jedno, jestli zametám po večerech ve škole, nebo jsem ředitelem nadnárodní korporace. Všichni si musí nakoupit jdílo, zařídit jízdenky či se domluvit s bankou. Někdy dochází k vyhroceným situacím a většinou je to zcela zbytečné. Stačí tak málo:
1. slušně pozdravit
2. použít dvě nejkouzelnější slova na světě - prosím a děkuji
3. slušně se rozloučit
Velkou výhodu mají ti, kteří umějí obličejové svaly zformulovat v úsměv na rtech.
Jak ten člověk na pokladně, tak já máme své životy a své problěmy. Ale není důvod si kvůli nim vylévat zlost na cizích lidech, od kterých navíc něco chceme.

Poselství ve službách je jednoduché - buďme k sobě ohleduplní, slušní a pomozme si!







Sdílej Hned Internetový Text !!!!

A krásný víkend přeji! Usmívající se






.
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama